Gra-Fika

Audytorium Chemii / Wrocław

150,00 
w ciągu 6 dni roboczych
+
Gra-Fika
10 dni
Dodaj do Ulubionych

Opis

Audytorium Wydziału Chemii we Wrocławiu to modernistyczne dzieło totalne. Architekci Krystyna i Marian Barscy zaprojektowali dynamiczną, asymetryczną bryłę z podcieniami, a także kompletny wystrój jej wnętrza – od podłóg i oświetlenia, po meble, drzwi i klamki. Obecnie budynek z 1971 r. pozostaje zamknięty, a jego przyszłe losy są nieznane. Spod destrukcyjnego działania czasu Audytorium Chemii jest wyjęte na architektonicznym plakacie Gra-Fika, który przedstawia jego wyrazistą sylwetkę na jasnym tle, w otoczeniu stylizowanych chmurek i rzeki Odry. Minimalistyczna grafika w klimacie vintage ozdobi mieszkanie prawdziwego fana socmoderny lub lokalnej patriotki z Wrocławia.

technika druku: Giclée

format: 70 x 50 cm

papier: mat 225 g

✎ PLAKAT SYGNOWANY

• bez ramki

Cechy

Kolor:
  • Beżowy
  • Ciemnoszary
  • Miętowy
  • Niebieski
Materiał:
  • Papier
Wymiary (dł x szer x wys):
70 x 50 cm
Inne:
Przesyłka w sztywnej, dużej tubie.

Koszty dostawy

Polska
InPost Paczkomaty 24/7 - Plakaty 16,00 

Dostawa, płatności, zwroty w sklepie TRŁ online

Wszystkie zamówienia wysyłane są bezpośrednio przez nasze Marki i dostarczane przez kuriera InPost bezpośrednio do domu, lub do paczkomatów 24/7, a wyjątkowych wypadkach przez inne firmy kurierskie (lub elektronicznie - mejlowo, w przypadku bonów podarunkowych online). Zazwyczaj dostawa następuje w ciągu 1 dnia roboczego od nadania przesyłki. Szczegółowy koszt dostawy można sprawdzić przy zdjęciu produktu lub przechodząc do kasy.

Za zamówienie można zapłacić korzystając z systemu PayU (przelew, karta lub Blik). Transakcja kupna-sprzedaży zawierana jest pomiędzy kupującym a sprzedawcą (Marką). Platforma www.targirzeczyladnych.pl pośredniczy w niej gwarantując realizację zamówienia lub zwrot pieniędzy.

Każdy zakupiony przedmiot można zwrócić w ciągu 14 dni od daty doręczenia paczki przez kuriera lub do Paczkomatu. Istnieje także możliwość wymiany przedmiotu, ale uzależnione jest to od decyzji sprzedawcy (Marki).