Dostawa


Jakie są koszty dostawy produktów i kto je pokrywa?

Koszty dostawy są różne i uzależnione od cech charakterystycznych zamówionego produktu (ilości, wymiarów, wagi itp.). Koszt dostawy poszczególnych produktów wyświetla ją się w kasie z zamówionymi produktami. Koszty przesyłki pokrywa kupujący.

Jak długo będę czekać na przesyłkę?

Informacja o czasie wysyłki znajduje się na stronie każdego produktu z prawej strony zdjęcia. Większość produkt ów wysyłana jest DHL w ciągu kilku dni, jednak niekt óre produkowane są na zam ówienie, więc czas ich wysyłki może sięgać kilku tygodni. Przesyłka powinna dotrzeć do Ciebie na kolejny dzień roboczy od momentu przekazania paczki kurierowi przez sprzedawcę. W przypadku nieotrzymania zakupów na czas, prosimy o kontakt mailowy na adres: kontakt@targirzeczyladnych.pl.

Czy istnieje możliwość zakupu produktów u różnych sprzedawców?

Tak, istnieje taka możliwość w ramach jednego zamówienia. W takim przypadku opłaty za przesyłki naliczane są osobno od każdego sprzedającego. Termin wysyłki może się różnić w zależności od sprzedającego.

Dlaczego przy zamówieniu produktów od różnych sprzedawców, muszę za każdą przesyłkę płacić oddzielnie?

Na naszym portalu każdy sprzedający wysyła zamówione produkty samodzielnie, w związku z tym jeśli zamawiasz kilka produkt ów od różnych marek musisz zapł acić za każdą przesyłkę oddzielnie. Portal nie dysponuje własnym magazynem, jesteśmy platformą łączącą producentów i projektantów z kupującymi. Dlatego nie ma możliwości wysłania kilku zam ówień od różnych sprzedawców w jednej przesyłce.

Kto pokrywa koszt przesyłki za zwrócony produkt?

Koszty przesyłki za zwrócony produkt pokrywa platforma Targi Rzeczy Ładnych. Wraz ze zwrotem koszt ów za zakup produktu, zwracamy Ci również koszt przesyłki kurierskiej. Jednak koszt odesłania przesyłki (zwrotu) z powrotem do Producenta pokrywa kupujący.

Czy zamówienie może zostać wysłane za granicę?

Niestety, póki co, nie ma możliwości wysyłki produktów za granice. Przesyłki obowiązują jedynie na terenie Polski, ale pracujemy nad tym i niedługo umożliwimy dostawę na terenie UE.

Czy mogę odebrać produkt bezpośrednio od producenta?

Niestety nie umożliwiamy bezpośredniego kontaktu ze sprzedawcami. Jeżeli masz pytanie do sprzedawcy wystarczy, że wyślesz do nas maila na adres kontakt@targirzeczyladnych.pl z linkiem do konkretnego produktu i treścią zapytania. Twój komentarz prześlemy do sprzedawcy razem z informacją o złożonym zamówieniu. Wrócimy do Ciebie z odpowiedzią najszybciej jak to będzie możliwe.

Czy mogę umówić się z kurierem na konkretną godzinę odbioru paczki?

Niestety nie mamy wpływu na godzinę dostarczenia przesyłki. Kurier nie ma obowiązku dzwonić i uprzedzać przed terminem dostarczenia przesyłki, natomiast istnieje możliwość śledzenia jej. W momencie nadania przesyłki zostaniesz o tym poinformowana(y) e-mailem, w kt órym znajdziesz numer listu przewozowego, dzięki kt óremu można śledzić drogę przesyłki na stronie internetowej kuriera.