HI LITTLE

Słodkich Snów - plakat do pokoju dziecka

69,00 
w ciągu 2 dni roboczych
+
HI LITTLE
10 dni
Dodaj do Ulubionych

Opis

Jeden z serii plakatów dla dzieci, która powstała z myślą o kącikach tematycznych w pokoikach maluszków.

Marzenia senne, niby prawdziwe, a jednak trochę nierealne. Dziecko może spoglądać na plakat przy zasypianiu i marzyć o czym tylko chce. Kto wie, może marzenia się spełnią. Jak nie w rzeczywistości, to chociaż we śnie ;-)

Piękne, nostalgiczne ilustracje w fajnych, nieoczywistych kolorach. Mogą wisieć pojedynczo, bądź w zestawie. Każdy inny, a jednak wszystkie do siebie pasują.

Sprawdź inne kąciki ;-)


SZCZEGÓŁY

- druk na satynowym, niepowlekanym papierze 230g
- plakat sprzedawany jest bez ramy / wieszaka
- ten plakat został zaprojektowany i wydrukowany w Polsce, w Toruniu

ilustracje: Gabi Pistor


Kolory mogą nieznacznie się różnić od tych przedstawionych na zdjęciu, ze względu na różnice w ustawieniach monitorów.


Cechy

Kolor:
  • Wielobarwny
Materiał:
  • Papier

Koszty dostawy

Polska
InPost Paczkomaty 24/7 13,00 
InPost Express Plakaty 13,00 

Dostawa, płatności, zwroty w sklepie TRŁ online

Wszystkie zamówienia wysyłane są bezpośrednio przez nasze Marki i dostarczane przez kuriera InPost bezpośrednio do domu, lub do paczkomatów 24/7, a wyjątkowych wypadkach przez inne firmy kurierskie (lub elektronicznie - mejlowo, w przypadku bonów podarunkowych online). Zazwyczaj dostawa następuje w ciągu 1 dnia roboczego od nadania przesyłki. Szczegółowy koszt dostawy można sprawdzić przy zdjęciu produktu lub przechodząc do kasy.

Za zamówienie można zapłacić korzystając z systemu PayU (przelew, karta lub Blik). Transakcja kupna-sprzedaży zawierana jest pomiędzy kupującym a sprzedawcą (Marką). Platforma www.targirzeczyladnych.pl pośredniczy w niej gwarantując realizację zamówienia lub zwrot pieniędzy.

Każdy zakupiony przedmiot można zwrócić w ciągu 14 dni od daty doręczenia paczki przez kuriera lub do Paczkomatu. Istnieje także możliwość wymiany przedmiotu, ale uzależnione jest to od decyzji sprzedawcy (Marki).