Niniejszy Regulamin określa warunki uczestnictwa w wydarzeniu pod nazwą Targi Rzeczy Ładnych organizowanym przez firmę All In Studio, w tym prawa, obowiązki i zakres odpowiedzialności Organizatora oraz Wystawców. Każdy Wystawca może brać udział w Wydarzeniu tylko po uprzednim wyrażeniu zgody i akceptacji wszystkich postanowień regulaminu. Regulamin wchodzi w życie z dniem 9 marca 2017 r. § 1 ORGANIZATOR – All In Studio z siedzibą w Warszawie 01-410, ul. Raszei 6/4, NIP: 6462009168, zarejestrowaną w rejestrze przedsiębiorców prowadzonym przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem 509632. WYSTAWCA - pełnoletnia osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej, jak również osoba małoletnia i/lub nie posiadająca pełnej zdolności do czynności prawnych, pod warunkiem uzyskania zgody przedstawiciela ustawowego, która poprawnie i w terminie zgłosi swój udział w Wydarzeniu, uzyska zgodę Organizatora na udział w Wydarzeniu, a następnie uiści stosowną opłatę. WYDARZENIE – „Targi Rzeczy Ładnych” organizowane oraz realizowane przez Organizatora lub os. fizyczne / podmioty przez niego upoważnione w dniach 22-23 kwietnia 2017 r. w Warszawie, w budynku Ethos przy pl. Trzech Krzyży. § 2 1. Rekrutacja na Wydarzenie odbywa się na podstawie subiektywnej selekcji Wystawców dokonanej przez Organizatora spośród wszystkich zgłoszeń nadesłanych przez formularz zgłoszeniowy na stronie www.targirzeczyladnych.pl. Decyzja ma charakter subiektywny i niepodważalny. Wysłanie zgłoszenia nie oznacza przyjęcia na listę wystawców. Start naboru wystawców nastąpi w dniu 9 marca 2017 i potrwa do dnia 24 marca 2017. Wyniki rekrutacji zostaną wysłane indywidualnie mailem do osób/firm zakwalifikowanych do udziału w Wydarzeniu do dnia 27 marca 2017. Organizator pobiera od Wystawców wynagrodzenie z tytułu uczestnictwa w Wydarzeniu z uwzględnieniem: wybranej przez Wystawców powierzchni sprzedaży – stoiska niezabudowanego, wyposażenia dodatkowego stoiska oraz świadczeń promocyjno-reklamowych. 2. Zakwalifikowani Wystawcy zobowiązani są do wniesienia opłaty za stoisko (cennik poniżej) do dnia 31 marca 2017. Decyduje data wykonania przelewu. Po tym terminie opłata ulega zmianie, cennik poniżej. 3. Cennik powierzchni wystawienniczej obowiązujący od dnia ogłoszenia naboru, tj. 9 marca br., do dnia 31 marca 2017 (w zależności od wybranego przez Wystawcę metrażu, stoiska): - 4 m2 - 590 zł netto - 6 m2 - 740 zł netto 8 m2 - 890 zł netto 12 m2 - 1550 zł netto (*** ta cena zawiera ekskluzywny pakiet promocyjny, na który składają się: wyróżniona publikacja w katalogu targów (min. 400 znaków) całostronicowa reklama w katalogu targów (nakład 7 tys. szt.) wskazanie marki/firmy w jednej informacji prasowch dedykowany wpis na Facebooku i na Instagramie TRŁ dedykowany newsletter promocyjny