Twój koszyk jest pusty :(
Zaczniemy od najważniejszej z trosk, czyli troski o siebie - dzięki wellnessowym markom, które możecie już znać z ich kultowych produktów: kul do kąpieli od La Bomba, ekologicznych mydeł i szamponów Calendula Modern Self Care (tak, to od nich pożyczyliśmy tytuł tego artykułu!), czy pysznej świeżej granoli od Dziewczyny w Spódnicach. Dalej pokażemy Wam marki, które są przedłużeniem self-care w postaci sztuki użytkowej - to ceramika od Wypau, komfortowych mebli świadomej produkcji - to z kolei marka Miuform i podejścia do wykończenia naszych domów - tu polecimy Rooc Infinity Space. Na koniec impresja o najważniejszym z filarów self-care - śnie, dzięki sztuce Oli z marki Olśnienia!
Ta marka świeci już bardzo jasno na firmamencie gwiazd rodzimego wellnessu i “self-care”, ale na naszych targach zagości po raz pierwszy. To kosmetyki, które wspierają zarówno ciało, jak i umysł. Tworzone z roślinnych składników produkty do pielęgnacji twarzy i ciała oraz słynne już kule, olejki, sole do kąpieli, ale też pod prysznic, które każdy codzienny rytuał zamieniają w pełnowymiarowe domowe SPA. Minimalizm, prostota składu i wyrafinowany zapach – tak swoją markę scharakteryzowała ostatnio Julia Dyzio w wywiadzie dla Vogue, a my nie możemy się oprzeć wrażeniu, że te same wartości przyświecały jej przy tworzeniu nieziemsko pięknego sklepu stacjonarnego La Bomba na rogu warszawskich ulic Mokotowskiej i Koszykowej. Jeśli na stoisku numer 114 w strefie WELLNESS i EKO będzie choć po części tak pięknie, jak tam i na zdjęciach produktowych tej perfekcyjnej marki, to gwarantujemy, że trudno będzie stamtąd odejść!
A skoro już o rodzimym wellnessie mowa, to w naszym zestawieniu nie może zabraknąć marki, od której pożyczyliśmy tytuł tego artykułu. To kosmetyki w duchu zero waste i z troską o środowisko naturalne. Polskiej produkcji, z lokalnych składników, kwiatów i ziół. I na dodatek wyglądające tak “mniam, mniam”, że chciałoby się je zjeść. To wszystko sprawia, że są idealne do naszej strefy Wellness, bo spełniają wszystkie wymagania z nawiązką. Wszystkie kosmetyki są tutaj nie tylko naturalne, ale też przede wszystkim skuteczne, efektywne i wydajne. Forma - najbardziej ekologiczna: szampony w kostce, dezodoranty w sztyfcie czy balsamy- również w kostce! Opakowanie? Jeśli już mają, to również świetne, papierowe i całkowicie pozbawione plastiku. Jeśli chcesz dbać o środowisko, równocześnie dbając o siebie, to stoisko numer 150 w strefie WELLNESS I EKO jest dla Ciebie!
W porannym pośpiechu, gdy liczy się każda chwila, granola wychodzi na prowadzenie jako totalna królowa śniadań - błyskawicznie gotowa do spożycia, pełna naturalnej energii i wartości odżywczych, z łatwością deklasuje inne, często przetworzone opcje i jest filarem dbania o siebie w kwestii zdrowej diety. Tym bardziej jeśli jest to granola od marki „Dziewczyny w spódnicach”. Ta chrupkość, to bogactwo smaku i jeszcze do tego solidna dawka błonnika, witamin oraz minerałów, które doskonale nakręcą Was na cały dzień pełen aktywności i wrażeń. Czego chcieć więcej? Nie ma się co oszukiwać jest to proste, pyszne i mądre rozpoczęcie dnia! Osoby z bardziej sprecyzowaną dietą, też znajdą tu swojego asa: jest Keto granola z orzechami, Migdałowa bez glutenu, czy też Wegańska z jagodą leśną. Stresujący się zbyt dużym wyborem lub Ci którzy cenią sobie różnorodność mogą zakupić od razu na ich stoisku (numer 236 w strefie DELI) cały zestaw smaków w mocnej, jutowej torbie, która przyda się również na pozostałe zakupy na TRŁ TRÓJMIASTO!
A ta granola od dziewczyn, to do miseczki, zrobionej z taką samą troską, z jaką troszczymy się o siebie i bliskich. Marka Wypau jest kwintesencją takiej czułości i troski, ale też pasji do rzemiosła. Każde naczynie jest tu odzwierciedleniem unikalności i indywidualnego podejścia do sztuki ceramicznej: zarówno tradycyjnych technik toczenia na kole garncarskim, jak i ręcznego lepienia. - Wierzę , że piękne przedmioty mogą wzbogacać codzienność, a moja misja to wprowadzenie do Twojego życia odrobiny magii ceramiki - pisze twórczyni tych pięknie prostych i bliskich natury naczyń. Nie tylko dodadzą one charakteru każdemu wnętrzu, ale też wzbogacą Twoje wnętrze, przez codzienne obcowanie z czułym dziełem ludzkich rąk. Sprawdź na stoisku numer 116 w strefie CERAMIKA.
Dostawcy komfortu dla Ciebie i całej rodziny, komfortu najwyższej próby i najlepszej formy, na każdej edycji TRŁ. Dosłownie! Bo od kilku edycji na ich kanapach, czy sofach Miuform można odpocząć nie tylko na ich stoisku (numer 1 w strefie MEBLE!), ale również w Strefie Wyciszenia dla osób wrażliwych sensorycznie, gdzie dostarczają nam swoje arcywygodne meble. Kanapy, sofy, łóżka, narożniki, szezlongi, pufy, ale też akcesoria z poznańskiej marki Miuform , to meble, które intrygują współczesnym, różnorodnym wzornictwem a jednocześnie bogactwem dostępnych form. Stworzone przez Agnieszkę i Dawida, w 100 proc. w zgodzie z misją pokazania, że lokalne fabryki mogą być czymś więcej, niż produkcyjnym zapleczem dla zagranicznych marek. Każdy mebel Miuform pasuje do większej całości, potrafi odnaleźć się w różnych wnętrzach, ale kiedy trzeba, może wziąć na siebie ciężar ustawienia przestrzeni i być punktem odniesienia. Każdy jest jak wzorzec dbania o swój komfort i o komfort całego wnętrza.
Projektanci wnętrz, architekci i wszyscy, którzy właśnie remontują swoje domy nie przejdą obok tego stoiska obojętnie. To nasz trójmiejski debiut - włoska marka specjalizująca się w materiałach wykończeniowych, przede wszystkim w mikrocementach i naturalnych tynkach wapiennych i glinianych. Jej produkty inspirowane są naturą i tworzone z naturalnych kruszyw i minerałów, a nazwa marki pochodzi od włoskiego słowa „roccia” czyli (skała). Spójrzcie na te ciepłe kolory, na te muśnięte słońcem i ciepłem faktury - takie przełamanie październikowej konwencji lubimy, w tym widzimy komfort nowoczesnych wnętrz, dlatego też umieściliśmy ich w tym zestawieniu. Na targach znajdziesz ich na stoisku numer 2 w strefie MEBLE.
Na koniec sztuka wyjęta prosto ze snu i ze snem mocno związana, a jak wiemy to one jest filarem zarówno self-care jak i zdrowia w ogóle. Dawno nie było u nas kolaży tak onirycznych, tak cudownie surrealistycznych i sennych, tak magicznie nieuchwytnych jak te od Oli z Olśnień, które znajdziesz na stoisku numer 70 w strefie PLAKATY I PRINT. - Lubię kierować się zasadą, że im dziwniej tym lepiej, dlatego moje prace pełne są nieoczywistych zestawień i ukrytych w detalach zagadek, które każdy może odczytać na swój sposób - opisuje swoją twórczość Ola, która stoi za marką Olśnienia . Tutaj wyobraźnia nie zna granic, rzeczywiste przenika się z nieoczywistym, tworząc wizje nie z tego świata, sny połączone z bajkami i mulitkolorowe fontanny znaczeń. Technika kolażu, którą posługuje się Ola, pozwala na swobodne zestawianie ze sobą kontrastujących obrazów, tworząc kompozycje pełne intrygujących detali. Każdy plakat to nowa opowieść, każda opowieść prowadzi do kolejnego snu, a w nim pojawia się kolejna i kolejna refleksja… Nie tylko o trosce, ale o tym, co widzialne i niewidzialne.
Dostawa kurierem InPost
Bezpieczeństwo płatności SSL
Szybkie przelewy PayU
© Targi Rzeczy Ładnych
Korzystanie ze strony oznacza akceptację Regulaminu
Na naszej stronie używamy różnych technologii do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie i w Internecie. Do tego celu możemy zbierać Twoje następujące dane osobowe: imię, nazwisko, IP. Administratorem danych osobowych jest Ładne Rzeczy Sp. z o.o. spółka komandytowa Warszawa 01-410, ul. Raszei 6/4 NIP: 5272904215 Regon: 384240614 KRS nr 0000801791 Przeczytaj więcej
Akceptuję