Poznaj markę: Wood'n'Wool

Tak! "Instagramowy" przedmiot pożądania. Supełkowe poduszki i siedziska z Wood'n'Wool

Supełkowe pufy, siedziska i inne miękkości dla dorosłych i dzieci. Tak, to te, które widzicie często na zdjęciach “instagramowych” wnętrz i zastanawiacie się - gdzie to się kupuje? Dodatki w wesołych i optymistycznych kolorach to, zdaniem Joanny Jurczak - twórczyni Wood'n'Wool, najważniejszy trend wiosny 2021. Trend, w który jej produkty wpisują się idealnie.

Zaczęło się od potrzeby bycia niezależną.

- W mojej rodzinie kobiety są silne, odważne, kreatywne - mówi Monika Sielicka, założycielka Wood’n’Wool - Od zawsze marzyłam o tym, by mieć „coś swojego”. Po urodzeniu córki wiedziałam, że to idealny moment, aby to marzenie spełnić, mimo że w domu miałam dwójkę malutkich dzieci. I tak przy wsparciu rodziny, znajomych i przyjaciół zaczęłam rozwijać pomysł na biznes.

Na początku były to pufy ze sznurka i mebelki dla dzieci. Wszystko robione własnoręcznie. Poduszka supeł, która jest dziś prawdziwym hitem marki, powstała jako dekoracja do sesji zdjęciowej. Kiedy sesja ukazała się w Internecie posypały się pytania właśnie o ten produkt. - Gdyby ktoś mi wtedy powiedział, że za rok lub dwa będę wysyłała supły paletami do Tajwanu czy Finlandii to chyba bym nie uwierzyła! – śmieje się Monika.

W ofercie Wood’n’Wood znajdziecie nie tylko elegancko wykonane, miękkie i bogate w kolory poduszki i pufy, ale i ochraniacze do łóżeczek dziecięcych czy legowiska dla zwierzaków, uformowane w charakterystyczny kształt supła.

- Jestem mamą i tematyka dziecięca jest mi szczególnie bliska. - tłumaczy Monika - Wiem, czego potrzebują dzieci i ich rodzice. W miarę rozwoju marki powstał pomysł na pleciony ochraniacz do łóżeczka dziecięcego. Jak przyznaje współtwórczyni Wood’n’Wool Joanna Jurczak zaprojektowanie ochraniaczy było ogromnym wyzwaniem. - Powstały aby chronić i jednocześnie tworzyć wyjątkowy styl w przestrzeni dziecka. Ich projektowanie jest wymagające, ale jednocześnie bardzo satysfakcjonujące. Kocham je najbardziej!

Ciekawym projektem jest również huśtawka Swing, w której siedzisko tworzą typowe dla marki supły. To efekt współpracy Wood’n’Wool z niezwykle utalentowaną i cenioną projektantką Iwoną Kosicką. - Kolejnym wyzwaniem było stworzenie odpowiedniego legowiska - poduszki dla zwierzaka – opowiada Monika Sielicka - Ten projekt powstał na zamówienie Klienta, zakochanego w naszych poduszkach, którego pies przywłaszczał sobie kolejne supełki.

Każda rzecz spod znaku Wood’n’Wool jest tworzona ręcznie w pracowni w Grodzisku Mazowieckim. Każdy produkt przechodzi przez wieloetapowy proces od krojenia, szycia, wypełniania, przez zaszywanie końcowe, dodawanie logotypu, czyszczenie, aż po nadanie mu odpowiedniego kształtu. Poduszki powstają z antyalergicznych i ekologicznych materiałów. Posiadają też certyfikat bezpieczeństwa Standard 100 by OEKO-TEX®.

Wood’n’Wool to nie tylko wygoda, miękkość i bardzo dopracowany design, ale również piękne kolory i pomysł na oryginalne wnętrze, w którym po prostu przyjemnie jest być. Dodatki w wesołych i optymistycznych kolorach to, zdaniem Joanny Jurczyk, najważniejszy trend wiosny 2021. Trend, w który produkty marki Wood’n’Wool wpisują się idealnie.